Modalitati si conditii de livrare

    Facem livrari in toate localitatile din Romania, de obicei prin intermediul firmelor de curierat, prin delgati proprii sau prin intermediul unor parteneri. In cazuri exceptionale putem face livrari si prin intermediul Postei Romane, insa acesta optiune nu este disponibila pentru a fi aleasa de catre cumparatori. In cazul in care alegem sa va livram produsele prin intermediul Postei romane este posibil ca livrarea sa coste mai mult decat preturile de lista afisate de catre Posta romana deoarece sunt implicate o serie de operatiuni suplimentare (de exemplu, dar fara a se limita la, transportul produselor comandate de la noi din magazin/depozit sau de la un partener al nostru pana la un oficiu postal de expediere). Preturile afisate in dreptul produselor nu includ costurile si comisioanele aferente livrarii catre cumparator sau terti (de exemplu dar fara a se limita la: costuri de transport, de asigurare a valorii si integritatii marfii, comisioane de ramburs, costuri de ambalare si etichetare, costuri de manipulare, etc). Alegerea firmei de curierat sau a modalitatilor de livrare, in cazul in care optati pentru livrarea produselor comandate, se va face exclusiv de catre furnizor (comerciant).

    Inainte de momentul finalizarii si trimiterii unei comenzi catre noi aveti posibilitatea sa estimati costurile de livrare si sa alegeti modul in care sa intrati in posesia produselor comandate (de exemplu sa va fie livrate sau sa le ridicati dvs. de la un depozit al nostru sau al uni partener al nostru). Va rugam sa aveti in vedere ca, daca solicitati ca produsele sa va fie livrate, este posibil ca valoarea estimata a costurilor de livrare sa fie calculata eronat de catre platforma magazinului nostru online. In cazul in care valoarea estimata este gresit calculata veti primi o notificare prin care vi se va comunica valoarea revizuita a costului de livrare, oferindu-va posibilitatea sa o acceptati sau sa o refuzati. In cazul unui refuz, comanda dvs. se va anula in mod automat.

NOTA: Daca localitatea de destinatie nu este deservita direct (fara suprataxa de kilometri suplimentari) de catre curierii Sameday sau Fan Courier, atunci ne rezervam dreptul de a solicita un cost suplimentar de 15 lei pentru a livra respectiva comanda. Acest cost se va adauga la totalul comenzii deja inregistrate.

    Ne rezervam dreptul sa refuzam livrarea produselor comandate in cazul in care costurile estimate automat de catre siteul nostru sunt gresit calculate. Daca nu sunteti de acord cu aceasta conditie atunci va solicitam sa nu plasati comenzi pe acest site web.

    Ne rezervam dreptul de a refuza sa livram produse catre clienti care nu au fost gasiti la adresa indicata pentru comenzi anterioare, catre clienti care au refuzat plata unor comenzi anterioare, catre clienti care au furnizat date eronate / incomplete de contact sau de livrare. Nu vom expedia produse catre clientii care nu raspund la telefon atunci cand sunt contactati la numerele de telefon mentionate in comanda.

    Va sfatuim sa va grupati toate articolele pe care doriti sa le cumparati intr-o singura comanda (ca sa evitati, pe cat se poate, sa plasati doua sau mai multe comenzi distincte in aceeasi zi). Noi nu va garantam gruparea comenzilor distincte plasate separat, astfel ca fiecareia i se pot aplica costurile de livrare aferente.

    Riscurile aferente livrarii cad exclusiv în responsabilitatea dumneavoastra. Cu toate acestea, noi luam masuri speciale pentru a proteja obiectele fragile. Vom incerca sa folosim ambalaje corect dimensionate si vom acorda atentie modului de impachetare pentru ca produsele comandate de catre dumneavoastra  sa fie cat mai bine protejate in timpul manipularii si livrarii.

    Referitor la costurile de livrare, ele depind de greutatile si de volumele totale ale coletelor. Facem precizarea ca majoritatea firmelor de curierat taxeaza in functie de cea mai mare dintre valorile greutatii gravitationale (calculata in functie de greutatea propriu-zisa a coletelor) si respectiv greutatii volumetrice (calculata in functie de volumul coletelor)

Greutatea volumetrica (exprimata in kg) se calculeaza dupa formula:
lungime(cm) x latime(cm) x inaltime(cm) /6000
Factorul de Conversie Volumetric este 167 kg/mc

NOTA: costurile de livrare nu includ exclusiv cheltuielile de transport ale produselor de la depozitele noastre sau ale partenerilor nostri pana la dvs., ci pot include si costuri aditionale (de exmplu, dar fara a se limita, comisioane de rambursare a banilor, cheltuieli de ambalare, contravaloare ambalaje si produse accesorii ambalarii, manopera de ambalare, etichetare, manipulare colete, etc)

Alegerea de livrare a comenzilor in easybox-uri (lockere apartinand Sameday / eMAG courier) trebuie sa respecte cateva termene si conditii suplimentare:

  • nu acceptam comenzi cu livrare in easybox daca impun in procesul de ambalare folosirea a mai mult de o singura cutie / sac / plic, adica a comenzilor care nu pot fi ambalate intr-un singur ambalaj, propice ambalarii resective, care sa se supuna limitelor maxime de dimensiuni acceptate de easybox: 445 x 390 x 470 mm
  • nu acceptam comenzi cu livrare in easybox daca greutatea lor depaseste 6 kg
  • gasiti detalii despre serviciul de livrare in easybox aici: https://sameday.ro/easybox/ si aici: https://sameday.ro/easybox/easybox-intrebari-si-raspunsuri/
  • comenzile pentru care se opteaza ca livrarea sa se faca in easybox (locker) trebuie sa se supuna si Termenilor si conditiilor impuse de catre Sameday (serviciul prestat de firma de curierat Delivery Solutions): https://sameday.ro/restrictii-si-conditii-de-transport-in-easybox/
  • Perioada de timp in care destinatarul unui colet il poate ridica din locker este de maxim 36 de ore calculate de la primirea primului mesaj de avizare (prin aplicatia mobila mobila Sameday App, mesaj SMS sau email) prin care este informat cu privire la incarcarea de catre Sameday a coletului in locker, cu exceptia perioadelor cu incarcare operationala mare (Black Friday, Craciun, Paste etc.) cand termenul de ridicare este de maxim 24 de ore. In cazul in care destinatarul nu ridica coletul in termenul specificat mai sus, Sameday va returna coletul in atentia expeditorului
  • Reexepdierea unui colet returnat expeditorului din motiv de neridicare de catre client se va face numai contra-cost, urmand ca acel client sa plateasca in avans costurile ocazionate de pregatirea si livrarea acelei comenzi inca o data
  • Redirectionarea unei comenzi din easybox (locker) catre o adresa postala fizica (acasa, la sediul unei persoane juridice, etc) se va face contra-cost, destinatarul trebuind sa achite integral aceste tarife ocazionate de redirectionare si schimbarea modului de predare a coletului / coletelor



Alegerea de livrare a comenzilor in Fanbox-uri (lockere apartinand Fan Courier) trebuie sa respecte cateva termene si conditii suplimentare:

  • nu acceptam comenzi cu livrare in FanBox daca impun in procesul de ambalare folosirea a mai mult de o singura cutie / sac / plic, adica a comenzilor care nu pot fi ambalate intr-un singur ambalaj, propice ambalarii resective, care sa se supuna limitelor maxime de dimensiuni acceptate de easybox: 450 x 443 x 404 mm
  • nu acceptam comenzi cu livrare in FanBox daca greutatea lor depaseste 29 kg
  • gasiti detalii despre serviciul de livrare in FanBox aici: https://www.fancourier.ro/fanbox/
  • comenzile pentru care se opteaza ca livrarea sa se faca in FanBox (locker) trebuie sa se supuna si Termenilor si conditiilor impuse de catre FanCourier: https://www.fancourier.ro/fanbox/
  • Perioada de timp in care destinatarul unui colet il poate ridica din locker este de maxim 72 de ore calculate de la primirea primului mesaj de avizare ( SMS sau email ) prin care este informat cu privire la incarcarea de catre Fan Courier a coletului in locker, cu exceptia perioadelor cu incarcare operationala (Black Friday, Craciun, Paste etc.) cand termenul de ridicare poate fi redus pana la 24 de ore. In cazul in care destinatarul nu ridica coletul in termenul specificat mai sus, Fan Courier va returna coletul in atentia expeditorului
  • Reexepdierea unui colet returnat expeditorului din motiv de neridicare de catre client se va face numai contra-cost, urmand ca acel client sa plateasca in avans costurile ocazionate de pregatirea si livrarea acelei comenzi inca o data
  • Redirectionarea unei comenzi din Fan Box (locker) catre o adresa postala fizica (acasa, la sediul unei persoane juridice, etc) se va face contra-cost, destinatarul trebuind sa achite integral aceste tarife ocazionate de redirectionare si schimbarea modului de predare a coletului / coletelor